12 d’abril del 2013

Davantals amb un "Gràcies" Molt Especial - Aprons with a Special"Thanks" - Delantales con un "Gracias" especial


Pensant en el proper Dia de la Mare, hem cuinat un davantal que podria ser un regal molt original, es senzill, però amb molt missatge. La frase original era: “Gràcies Jan per fer el sopar”. La va dir fa un temps la Joana, quan tenia 10 anys, la meva filla (sòc l’Anna, a l’esquerra de la foto, em presento per els qui no em coneixeu, a la dreta, per els qui no la coneixeu, és la Laura), i feia poc, que el meu company vivia amb nosaltres, va ser tan natural i sobtat,  que em va fer emocionar. Temps després vaig pensar que posant la frase al davantal seria una molt bona manera per agrair una cosa que es fa diàriament però poques vegades o mai ningú ens ho ha dit. Hi ha res més bonic que donar les gràcies de tot cor?.

Estan pintats a mà, amb la tècnica de l’estarcit. Es pot posar Mare, Mamà, Mami, com vosaltres li digueu.

És fan per encàrrec, i no tan sols per les mares,  qualsevol dia és bo per donar les gràcies a qui s’ho mereixi. Podem posar: Papa, Pare, Papà, Papi, Àvia, Iaia, Avi,  Tiet, un nom propi, qualsevol nom, o cap, un senzillament “Gràcies per cuinar”. També podeu triar el color de la tela, vermell, verd, gris, morat, i blau. 


                                                               
                                                               15€ + transp.


                                                               15€ + transp.


                                                               15€ + transp.

“también en castellano” “euskaraz egin” “do in english” “faire en français” “kann in deutsch erfolgen”  “do in italiano”
                                                              

6 comentaris:

  1. ¡Viva la creatividad unida al corazón! Una idea divertida y original.Felicidades por vuestra iniciativa y feliz estreno.

    ResponElimina
  2. Jo tambe m'emociono cada cop que escolto d'on va sortir la frase.. que grans son el petits! :)

    Ja he dit que soc fan?!

    "Gracies per fer aquets davantals"

    Molts de molts i molts mes petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la veritat és que és molt gran la petita :) i amb tots els sentits!!

      Gràcies per ser fan i per deixar comentari!!!

      Més i més de petons.

      Elimina
  3. EM SEMBLA UN INICI ALEGRE I CREATIU SEGUR QUE DISFRUTES, DESITJO QUE D'AQUI UNS DIES PASSI A SER D'UN INICI A UN FUTUR...MOLTA MERDA!!!!

    ROSA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Rosa!! esperem que si, que tiri endavant :)
      i a veure si a partir d'ara que ja saps com va, et veiem més sovint per aquí!!

      Elimina